
شاید بهتر باشه بعضی وقتا ، به هیچ چیز بدی فکر نکنم به این فکر کنم که اصلا چیزی به اسم فاصله وجود نداره. آنقدر که رفت و نیست و نمیاد بی معنی باشه.xa0به این فکر کنم که اتفاق خوب ، دوباره می افته چشمام رو بستم ، دیدم یه دنیا خاطره ی خوب ازش دارم...xa0حالا چه فرقی میکنه کجاست؟xa0لعنتی!!!xa0هرجا که هستی خوب باشxa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 منم خوبم......
ادامه مطلب